Tuesday 6 May 2014

Hızlı hızlı okunasıca

Elimde ayna. Bakıyorum. Sivilcem var. Sinir oluyorum. Televizyon açık. Bakmıyorum. Sesi gelsin yeter. Yeter mi? Bence yeter. Sigara kokusu sinmiş koltuğa. Sevmedim bunu. Kafamı koyuyorum yastığa. Burnumu deliyor koku. Neyse boşver. Camı açtım. Ayaklarım üşüdü. Çorap giymek saçma geldi. Giymedim. Çoraplarım zaten pembe. Pembe saçma. Yeşil olsa belki. Ya da mavi. Gerçi denizler artık mavi değil. Gri. Gri kişiliksiz bir renk. O yüzden ayaklarım soğuk. Sıcak olsa sıcaklardım. Çıkarırdım çoraplarımı. Tek suçum gri sevmemek mi? Ben de moru severim. Belki menekşe alırım mor. Su veririm. Ama çeşmeden. Hazır su veremem ya. O zaman burjuva olur çiçek. Bunu istemem. Halktan olsun. Tüm çiçekler gibi çeşmeden içsin. İçelim mi bu gece? Ama yarın okul var. Kalkamam. Sonra çocuklar ağlar ben gülerken. Gülerken kıskanılmaz.Nedir kıskançlık? İşte bu muamma. Muamma  Mualla'ya benzer. Tek farkları 'L' harfi. Bi de Fikret Mualla var. Bir erkek o. Sakın kadın sanma ! Yanılma. Resim yaparmış geceleri. Ben cin ali bile çizemem. Yetenek sıfır. Oysa sıfır bir tam sayı bile değil...

No comments: