Wednesday 3 December 2014

Feza

Uzayda hayat yok tatlım.
Dünyada var demek ise delilik.
Üç gündür yaşadıklarım, yaşayacaklarımın teminatı ise,
Otuz yaşımı göremeyeceğime kanaat getirmek akıllıca bir iş.
Yirmi bilmem kaç yaşındayım.
Olmak isteyip de olamadıklarım beynimin içinde raks ediyor.
Karıştıracaksanız,
İşte kafam burada.
Vira bismillah deyip,
Kuyumu kazabilirsiniz.

Beni sorarsanız,
Ben birazcık Plüton.
Önce vardım.
Sonra yoksun dediniz,
Daha sonra yine
Varmışmışım.
Bu kısır döngüyü,
Siz kendiniz sevdiniz.

Dünya da dönmüyorduysa,
Kaldırımın kenarından yola savrulmalarım neden?
Yolun ortasında kaldım,
Ve anladım:
Bulutlar aslında cetvelle çizilmiş,
Makasla kesilmiş.
Yarın kayan bir yıldız görürsem,
İğneyle ipliği siz getiriniz.

Nefesimi birazcık tutabilseydim,

Alıkoyabilirdim
Küçük Prens'i gezegen gezegen gezmekten.
Koyunun otu yeyip yemediğini,
Hepiniz merak ettiniz.


No comments: