Friday 4 July 2014

Afaki

Mesela benim arp çalmam,
Senin ıslığını tutabilmen gibi bir şey.
Bir de tren yolları boyunca başımı cama yaslamam diyorsun!

...

Ben küçük bir şehirde mor devletler kuruyorum,
Sen bana umursamazca Venüs'ten bahsediyorsun.

...

Ki Venüs Zühre idiyse eğer,
Ben de bir o kadar kadınım ve bir o kadar kırmızı.

...

Başka kimin var senden bu kadar uzak ve sana bu kadar yakın?
Başka kimin var senin için çarpan kapıları?

...

Dururkalkardururkalkar arada gelen sıra sıra giden küfürleri ağzımın,
Ve uyumazlar aklımın yatağında hiç duyduğumda seslerini bile.

...

Bugünlerde çok ağladığımı söylüyorlar,
Aslında ağladıklarım güneşsizliğin sarartıları.
Bir kuş geliyor,
İçimi delip geçiyor,
Bense kanatsızlıktan muzdarip.

...


Şimdi desem ki ah bu kez öleyazdırdı beni bu son yağmurlar,
Yine de kırar mısın şemsiyelerini tüm seyyar satıcıların?

...

Birden bakıyorum gökyüzüne buradan,
Mavi.
Bir de seninle bakıyordumsa,
Daha mavi.

No comments: